سازنده لوله کاروگیت سازنده لوله کاروگیت .

سازنده لوله کاروگیت

آنچه باید در مورد سیستم های لوله کشی دو جداره پلی اتیلن بدانید!

لوله دوجداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت:

سیستم های لوله کشی دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت در اصل یک سیستم لوله کشی در یک سیستم لوله کشی است. لوله داخلی به عنوان لوله "اولیه" شناخته می شود، در حالی که لوله خارجی به عنوان لوله "ثانویه" یا "مهار" نامیده می شود. هدف از لوله کشی دو جداره ایجاد یک سیستم نا امن است که در صورت خرابی در لوله کشی اولیه، لوله کشی ثانویه حاوی مایع نشتی باشد. سیستم های لوله کشی دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت که در مواد مختلفی موجود است، برای بسیاری از کاربرد ها ایده آل است.

چه زمانی لوله کشی دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت مورد نیاز است؟

اکثر سیستم های لوله کشی دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت نصب شده در تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب توسط آژانس حفاظت از محیط زیست مجاز باشد، ایجاب می کند که کلیه سیستم های لوله کشی انتقال مواد زائد خطرناک ذکر شده یا شناسایی شده در قانون دفع مواد زائد جامد یا مخلوطی از این مواد زائد خطرناک و سایر مواد تنظیم شده، مطابق با الزامات سیستم های مخزن ذخیره زیر زمینی مواد خطرناک باشد. این بخش نشان می دهد که لوله کشی زیر زمینی باید به سیستم های مهار ثانویه مجهز باشد که:

·        حاوی مواد تنظیم شده تا زمانی که شناسایی و خارج شوند.

·        در هر زمان از عمر عملیاتی سیستم از انتشار مواد تنظیم شده به محیط جلوگیری کنید.

·        باید حداقل هر 30 روز یک بار از نظر شواهد آزاد شود.

مطابق با الزامات، لوله کشی زیر زمینی که مواد تنظیم شده را تحت فشار انتقال می دهد نیز باید به تشخیص خودکار نشت مجهز باشد.

 تشخیص خودکار نشت چیست؟

سیستم های تشخیص نشت خودکار فضای بینابینی را در یک سیستم لوله کشی دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت کنترل می کنند. سیستم تشخیص نشت کاملاً خودکار است، ایمن نیست و اغلب می تواند در سیستم کنترل منطقی قابل برنامه ریزی یا سیستم کنترل نظارت و دستیابی به داده برای نظارت و کنترل مبتنی بر رایانه، ادغام شود. اگر نشتی در لوله اولیه رخ دهد، سیستم خودکار تشخیص نشتی با استفاده از زنگ هشدار دیداری و یا صوتی، یک اپراتور را هشدار می دهد. دو سیستم متداول موجود، تشخیص نشتی الکترونیکی نقطه کم و تشخیص نشت الکترونیکی مداوم است.

نظریه عملیاتی که در پشت نشت یابی الکترونیکی نقطه کم ایجاد می شود، ایجاد "مناطق" در سیستم لوله دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت است. این کار با نصب ایستگاه های تشخیص نشت در مکان های مشخص انجام می شود. ایستگاه های تشخیص نشت در اصل یک پایه چکه در لوله های مهار ثانویه است که در صورت وجود نشت در لوله اولیه، مایعات جمع می شود. هر ایستگاه تشخیص نشت با یک حسگر الکترونیکی کنترل می شود و انواع سیستم های سنجش در دسترس است. در اکثر سیستم ها برای ارسال زنگ خطر نیاز به تماس سنسور با مایع نشتی وجود دارد. همچنین سیستم هایی وجود دارند که از یک سنسور مجاورت استفاده می کنند که می تواند مایع را از طریق دیواره لوله تشخیص دهد، بدون این که با سیال تماس پیدا کند. این سنسور ها مشکلات سازگاری را از بین می برند، عملکرد را بهینه می کنند و سنسور ها را دوباره قابل استفاده و بدون تعمیر و نگهداری می کنند.

سیستم های تشخیص نشت الکترونیکی مداوم از کابل سنجش استفاده می کنند. خصوصیات الکتریکی کابل هنگام تماس با مایع تغییر می کند. کابل سنسور پس از نصب از فضای بینابینی لوله کشی کشیده شده و در پایین لوله کشی ثانویه قرار می گیرد. در نظر گرفتن اندازه لوله ثانویه هنگام استفاده از سیستم های الکترونیکی تشخیص نشت مداوم مهم است. فضای بینابینی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند کابل حسگر و اتصالات مرتبط را به درستی نصب کند.

استفاده از قابلیت تشخیص نشت بصری همراه با تشخیص خودکار نشت، روش خوبی است. این به اپراتور اجازه می دهد قبل از اقدام اصلاحی، هشدار ها را به صورت بصری تأیید کند.

آیا برای لوله کشی زیر زمینی فقط به لوله کشی دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت و تشخیص نشت نیاز دارم؟

اگر چه ممکن است نیازی به استفاده از لوله کشی دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت در سطح زمین نداشته باشد، اما مسائل ایمنی به یک نگرانی جدی تبدیل شده است. هزینه ترکیبی دادرسی، پاک سازی و دستورالعمل های ایمنی فزاینده سختگیرانه، استفاده از سیستم های لوله دو جداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت شکست خورده برای سیستم های لوله کشی خطرناک بالای زمین را ضروری کرده است. این روش خوبی است که می توان از طریق اتوماتیک تشخیص نشت الکترونیکی یا مداوم، از نشت یابی خودکار در سیستم های سطح زمین استفاده کرد. برای اطمینان از اقدامات فوری جهت اصلاح، می توان از پی وی سی شفاف برای تشخیص فوری نشت بصری در سیستم های بالا تر از سطح زمین استفاده کرد.

 چه موادی به عنوان لوله کشی دو جداره موجود است؟

 در سیستم های لوله کشی دو جداره ترموپلاستیک مواد مختلفی وجود دارد که از پلی وینیل کلراید (PVC)  و پلی وینیل کلرید کلر (CPVC) گرفته تا پلی پروپیلن (PP) ، پلی اتیلن (PE) و حتی پلی وینیلیدین فلوراید (PVDF) در دسترس است. انتخاب ماده صحیح برای سیستم اولیه و ثانویه به فشار، دما و سازگاری با مایع سرویس بستگی دارد.

بسیاری از برنامه ها ممکن است از مواد یکسان برای لوله های اولیه و لوله های ثانویه استفاده کنند اما از دیواره نازک تری برای لوله های ثانویه استفاده می کنند تا صرفه جویی در مواد را فراهم کنند. یک مثال می تواند یک برنامه CPVC 80 x CPVC برنامه 40 سیستم دو جداره باشد. این روش معمولاً قابل قبول است زیرا لازم نیست لوله ثانویه برای مدت طولانی تحت فشار کار کند. همچنین می توان از مواد مختلفی برای لوله کشی اولیه و ثانویه برای حداکثر کارایی استفاده کرد در حالی که هزینه مواد نیز به حداقل می رسد. به عنوان مثال، یک لوله اولیه CPVC برنامه 80 ممکن است در یک لوله 40 ثانویه برنامه PVC باشد که CPVC با یک ماده شیمیایی تحت فشار یا در دمای بالا سازگار است و PVC فقط در فشار های زهکشی و در دمای محیط سازگار است.

آیا می توانم یک سیستم لوله کشی دو جداره بسازم؟

با استفاده از سیستم های لوله کشی دو جداره، مهندسان دو سیستم جداگانه تک جداره را طراحی نمی کنند بلکه ترکیبی از این دو هستند. لوله کشی اولیه و ثانویه سیستم های دو جداره با هم مرتبط هستند، جایی که شرایط تغییر به طور مداوم بر روی هر دو لوله تأثیر می گذارد. بنابراین داشتن سیستم های دو جداره به طور حرفه ای توسط یک مهندس باتجربه طراحی و توسط کارخانه سازنده باتجربه در کارخانه مونتاژ می شود بسیار مهم است.

کارخانه تولید لوله کاروگیت:

تولید کننده لوله دوجداره کاروگیت هلدینگ صنایع برتر در تولید لوله دوجداره کاروگیت پس از انجام تحقیقات فراوان و تکیه بر دانش مدیران و واحد تحقیق و توسعه خود توانسته است که تغییراتی (انحصاری و مبتکرانه) در قالب های کاروگیتور ایجاد کند که نتیجه آن لوله ‌ای بسیار مقاوم تر، با کیفیت‌ تر و با عمری طولانی ‌تر نسبت دیگر لوله‌ های دوجداره کاروگیت در کشور باشد.

کارشناسان فروش لوله کاروگیت هلدینگ صنایع برتر همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله های کاروگیت برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند.

جهت راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت و استعلام قیمت لوله کاروگیت با متخصصان و کارشناسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.

 


برچسب: لوله کاروگیت - تولید لوله کاروگیت - تولید کننده لوله کاروگیت - قیمت لوله کاروگیت - فروش لوله کاروگیت - ساخت لوله کاروگیت - خرید لوله کاروگیت - سازنده لوله کاروگیت - کارخانه لوله کاروگیت - خط تولید لوله کاروگیت - لوله کاروگیت فاضلابی - لوله کاروگیت هلدینگ صنایع برتر - هلدینگ صنایع برتر،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۳۰ توسط:شرکت هلدینگ صنایع برتر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده